Jak głosować?
W celu oddania głosu należy się zalogować poprzez USOS lub CAS. System Budżetu Partycypacyjnego UW pozwala na wielokrotne logowanie się i zmienianie oddanych głosów w okresie 15 stycznia – 29 stycznia 2018 r.
Po zalogowaniu się na platformie Budżetu Partycypacyjnego UW na górze strony pojawią się przyciski:
Dostępna kwota – każdy z głosujących może zagłosować na dowolną liczbę projektów, których łączny koszt nie przekroczy 300 000 PLN. Dostępna kwota automatycznie zmniejsza się o koszt wybranych projektów – widoczna będzie kwota budżetu pozostała do rozdysponowania.
Jak głosować – link do strony opisującej zasady głosowania.
Wybrane projekty – lista wybranych już przez głosującego projektów.
Aby wyświetlić listę projektów skierowanych do głosowania kliknij TUTAJ [link] lub będąc na stronie głównej wybierz „Złożone projekty”.
Chcąc oddać głos na wybrany projekt wystarczy na liście projektów lub będąc na stronie konkretnego projektu kliknąć Oddanych głosów nie trzeba w żaden sposób potwierdzać – zostaną one zliczone automatycznie w chwili wyłączenia możliwości głosowania 29 stycznia o północy. Do tego czasu głosujący ma możliwość zmodyfikowania swojego wyboru.
W celu wycofania swojego głosu wystarczy na liście projektów lub w będąc na stronie konkretnego projektu kliknąć
Głosujący może również obejrzeć wybrane przez siebie projekty, klikając na górze strony „Wybrane projekty”. Na wyświetlonej w ten sposób liście można również wycofać oddany wcześniej głos, wybierając przycisk „Usuń”
System Budżetu Partycypacyjnego UW pozwala na wielokrotne logowanie się i zmienianie oddanych głosów w okresie 15 stycznia – 29 stycznia 2018 r. Możliwość głosowania zostanie wyłączona ostatniego dnia głosowania, 29 stycznia, o północy.