Jak głosować?

W celu oddania głosu należy się zalogować poprzez USOS lub CAS. System Budżetu Partycypacyjnego UW pozwala na wielokrotne logowanie się i zmienianie oddanych głosów w okresie 15 stycznia – 29 stycznia 2018 r.

Po zalogowaniu się na platformie Budżetu Partycypacyjnego UW na górze strony pojawią się przyciski:

Dostępna kwota – każdy z głosujących może zagłosować na dowolną liczbę projektów, których łączny koszt nie przekroczy 300 000 PLN. Dostępna kwota automatycznie zmniejsza się o koszt wybranych projektów – widoczna będzie kwota budżetu pozostała do rozdysponowania.

Jak głosować – link do strony opisującej zasady głosowania.

Wybrane projekty – lista wybranych już przez głosującego projektów.




Aby wyświetlić listę projektów skierowanych do głosowania kliknij TUTAJ [link] lub będąc na stronie głównej wybierz „Złożone projekty”.

Chcąc oddać głos na wybrany projekt wystarczy na liście projektów lub będąc na stronie konkretnego projektu kliknąć  Oddanych głosów nie trzeba w żaden sposób potwierdzać – zostaną one zliczone automatycznie w chwili wyłączenia możliwości głosowania 29 stycznia o północy. Do tego czasu głosujący ma możliwość zmodyfikowania swojego wyboru.




W celu wycofania swojego głosu wystarczy na liście projektów lub w będąc na stronie konkretnego projektu kliknąć 




Głosujący może również obejrzeć wybrane przez siebie projekty, klikając na górze strony „Wybrane projekty”. Na wyświetlonej w ten sposób liście można również wycofać oddany wcześniej głos, wybierając przycisk „Usuń”  




System Budżetu Partycypacyjnego UW pozwala na wielokrotne logowanie się i zmienianie oddanych głosów w okresie 15 stycznia – 29 stycznia 2018 r. Możliwość głosowania zostanie wyłączona ostatniego dnia głosowania, 29 stycznia, o północy.

Ostatnia modyfikacja: poniedziałek, 15 styczeń 2018, 13:17